Jedna známá značka kečupů, hořčic, omáček a dipů zlákala populárního písničkáře do reklamní kampaně. Limitovaná edice jejích výrobků se teď jmenuje EdChup.
Stahuj pro Android Stahuj pro iPhone a iPad
Jednoho z nejpopulárnějších zpěváků současnosti ale nemuseli obchodníci ke spolupráci příliš přemlouvat.
Ed má totiž kečupy tohoto výrobce opravdu v oblibě, což dokazuje i jeho tetování na levé paži.
Možná právě proto dala firma nabídku právě jemu. Limitovanou edici kečupů pak společně nazvali EdChup.
Speciální řada produktů vznikla k příležitosti 150. výročí vzniku americké firmy. Každá láhev „EdChupu“ má na obrázku Sheeranovu kreslenou podobiznu v podobě usměvavého rajčete.
Tato speciální edice kečupů bude k dostání po celém světě od poloviny června a jedna láhev bude stát přibližně 60 korun.
Spoluprací se Ed Sheeran pochlubil i na svém instagramu, když 5. června (což je Mezinárodní kečupový den) zveřejnil líbací fotku s kečupem a napsal k tomu: "Je to tak, už brzy jej budete moci mít ve svých rukou i vy."
Omlouváme se, ale něco se porouchalo. Prosím obnovte okno prohlížeče.